Hemlighet!

På gymnasiet var jag hemligt förälskad i en otroligt vacker kille. Han var en av stans mest attraktiva killar.
När Facebook startade så såg jag att vi hade en rad gemensamma vänner och jag "råkade" trycka på lägg till som vän. Fick snabbt svar och han undrade vem jag var. Jag fick förklara mig att det inte var meningen att "lägga" till honom... Men vi forsatte hålla kontakten. En fredagskväll, kort efter att vi "facebookconectat", så träffades vi ute. Och jag följde med honom hem. Att få ha sex med en "förälskelse" var häftigt. Han var grym! Efter det så har vi träffats ett par gånger...  Näst sista gången vi träffades så sa han att vi inte kunde ses mer, det hade hänt något i hans liv. Jag fick inget svar på vad, detta var i Juli.. Sista gången vi sågs var i Oktober. Då följde jag med honom hem... igen...
Nu i februari så visar det sig att han har blivit pappa! Det vill säga att sista gången han var med mig så var hans tjej i fjärde månaden! Hur skulle jag veta!?!
Ikväll träffade jag honom på stan. Vi hälsade bara! Vad ska man göra? Men han är forfarande en av de vackraste personerna jag sett!

Det kan ju inte vara mitt fel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0