Vad tittar du på?

När du är kär, vad är det du tittar på då? När jag gick på högstadiet så var det enbart utseendet jag tittade på. En snygg kille, med en snygg kropp. Snygga idrottskillar! Själv var jag mullig och eftersträvade att få de "omöjliga". När jag gick på gymnasiet så ville jag ha en snäll kille. Och gärna en snygg. Var olyckligt förälskad i många. Ingen ville ha mig som flickvän, jag var en bra tjejkompis!  Idag kollar jag på helt andra saker. Visst är det trevligt med ett fint utseende, men en vacker insida betyder mer.

Det jag tittar på hos en kille just nu är en hel del. Han ska vara snäll och ha humor. Ett fint leende, fina tänder och fräsch mun. Gärna fina kläder. Jag gillar när de har lite längre hår.

Jag ska erkänna att jag aldrig skulle kunna tända på en kille som luktar illa, har fula kläder och är egositisk!

Vad vill du ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0