Bröst!

Mjuka, runda, härliga... Jag pratar om bröst. Meloner, pattar, taxöron, byst, barm.
För att prata av egen erfarenhet så är bröst något som faschinerar människor. En gång när jag var i badhuset så skrek en tjej rakt ut: - Vilka jävla bröst. Får jag känna på dem? Ja visst, känn du, om du vill. Jag är inte känslig. Nu! Men jag har varit. Det var inte roligt att vara den enda som gick i mellanstadiet/ högstadiet, som hade bröst. På gymnasiet var de ännu större och nu i vuxen ålder är de för stora. 95 H är den storleken jag behöver använda i BH. Men jag gillar mina bröst. De är en del av mig. Dock så är det inte skoj om man står och pratar med någon som stirrar rakt ner i ens urringning. Men jag lider inte av det.

Det jag vill få fram är att det är inte roligt att ha varken förstora eller försmå bröst. Lagom är bäst. Och vad lagom är, det är en definitionsfråga!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0