Namn på kön!

Vad kallar du ditt organ? Och vad kallar du det motsatta organet?

Kärt barn har många namn och det väl så att många har egna små namn på sina favoritdelar.

Att skriva snopp och slida känns ganska löjligt då jag i vardagslivet kallar det för kuk och fitta. Men det är hårda ord! Jag vet... Men att använda kuk och fitta som svärord skulle jag aldrig göra. Det är att nedvärdera en underbar del på kroppen.

Jag och mina vänner har en öppen relation när det gäller sex och könsorgan och vi kallar det för kuk och fitta, med en positiv mening! Så i fortsättningen kommer jag att använda mig av de orden, för att jag tycker att det är vackra organ.

Vad kallar du organen?

Penis? Snopp? Kuk? PetterNiklas? Slangen?

Vagina? Slida? Fitta? Vulva? Höna? Mus?

Jag har iallafall en Mus! ;) Och gillar Kuk ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0